sobota, 28 kwietnia 2018

Kolorowo

Budzi się wiosna, ciepła radosna. Wszystko pachnie, wszystko nowe, natura się odradza. W pewnym sensie i my się odradzamy. Zawsze mam na wiosnę tak, że się odradzam, z nowymi pomysłami, nowymi pasjami. Nowe fascynacje, nowe projekty. Ciągle szukam motyla doskonałego, serca doskonałego, ciągle zmieniam schematy, ciągle mi mało wrażeń.
Jakiś czas temu znalazłam w internecie serce, ale nie było schematu, samo zdjęcie. Nie miałam czasu go odszyfrować, ale korciło mnie okrutnie. I tak ni z gruszki ni z pietruszki zrobiłam sobie, takie słodkie różowe i wyszło chyba dobrze.
Bardzo mi się podoba i skradło moje serce. Z pewnością powstanie ich wiele. Zamówienia mnie gonią. dla helenki robiłam 30 motylków kolorowych na prezenty dla gości urodzinowych.


Wymyśliłam bilecik i wstążeczkę w kolorze motylka. Już zaleciały do jubilatki i była zachwycona.
Potem przyszło zamówienie na 35 serduszek białych, jako pozdrowienia z Karkonoszy.

Dodatkowo też kolorowe motylki.
Bardzo cieszą mnie nowe zamówienia, nowi ludzie co cieszą się jak dzieci jak dostaną moją przesyłkę. Wczoraj pokusiłam się o nowe serce białe.
 Jest bardzo urokliwe i fajnie się robi. Wpływają już zamówienia na Dzień Matki. Robię serce z różą.
W pracy też sporo się dzieje. Karty - pamiątki komunijne powstają jedna za druga i tak też szybko znikają.



Powstaję też podziękowania w ramkach.
Może jutro rozszerzę wpis, bo reszta się suszy. Zrobiłam motyla duuużego - 40 cm. Zmieniłam we wzorze liczbę oczek w ananasie w skrzydle, co powiększyło motyla o dobre kilka cm. Jeszcze nie usztywniony.
Nie mam już swoich w sypialni bo poleciały do uroczej Romy.
Miłej soboty Wam życzę Elżbieta

5 komentarzy:

  1. Powtórzę się po raz kolejny - wszystko jest piękne - serduszka, kartki, motyli, ptaszki ... . A osobiście najbardziej lubię lato, to ta pora roku dodaje mi najwięcej energii i pomysłów. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca pali Ci się w rękach, nowe serducho piękne ❤️😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko, rzeczywiście wpadłam w jakiś szydełkowy trans. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Choćbym wykonała 1000 takich motylków i serduszek, to i tak nie byłoby to to samo, co z Twoich rąk, bo (mimo, że widzę tylko zdjęcia w internecie), to mam wrażenie, że Twoje prace mają cząstkę Ciebie, Twojej pracowni i Twojego serca :) piękne prace i nie dziwię się, że masz tyle zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, bardzo wzruszyłaś mnie swoim wpisem. Dziękuję, że tak właśnie jak bym chciała odbierasz moje prace. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń