piątek, 1 lutego 2013

Kwadratowo mi

Jak obiecałam wrzucam fotki narzuty "Pożegnanie z Afryką". Zdjęcia - szału nie ma, ale robione późnym wieczorem, nie oddają w pełni kolorytu, soczysty oranż, terakota i żółty sprawiają, że aż się ciepło robi w łapki podczas szydełkowania. 70 kwadratów za mną. Nie wytrzymałam i zaczęłam poduszkę do kompletu o wzorze jednego z kwadratów. Planuję podusie szt 2. Już mi się już następna narzuta do mojej sypialni, którą będę niebawem urządzać. Zauroczył mnie styl VINTAGE, trochę starodawny, trochę wiejski. Myślę, że będzie inspiracją dla urządzania.
Zdjęcie z netu oczywiście, ze stronki promującej stare wnętrza. Ale to było lepsze:
To jakby potwierdzenie, że takie kapy, narzuty, pledy szydełkowe doskonale pasują do takich wnętrz. Ale jak to mówią: co kto lubi!
Wieczorem wrzucę fotkę zaczętej poduchy. Chciałabym przez weekend skończyć narzutę, ale raczej nierealne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz