niedziela, 20 maja 2018

Serce rośnie!

Serce mi rośnie jak Klientki przesyłają zdjęcia moich prac, dziękują i podziwiają.
Od Pani Małgosi mam zdjęcie sówek, od Justyny motylinek.

I sówki od Pani Eweliny, która szyje cudowne Tildy aniołowe.
Z niecierpliwością oczekuję na zdjęcia czarnych sówek, których tak się obawiałam.
A ja cały czas w temacie serduszek, oczywiście w poszukiwaniu serca doskonałego.


Ciągle kombinuję i zmieniam niektóre schematy.
Mam też zamówienie na rustykalne serducha jako zawieszki, ale one są tak uniwersalne, że mogą być podkładką i serwetką równocześnie.


Te są w kolorze ecru akurat, tak Klientka zamówiła. Uwielbiam je robić, a schemat ciągle poddaje modyfikacjom.
Powstają też małe serduszka na rozdawajkę, lubię do zamówień dawać moim Klientkom w prezencie.
Te są ecru, z kordonka źmigrodzkiego, dość grube ale robiłam je również z cieńszego. 

Zachwycają mnie ciągle, śmieję, się już że u mnie wciąż kardiologia.
Przyszły w końcu długo oczekiwanie (50 dni) szydełka i kołowrotek z Aliexpres. Mąż mi zamówił na prezent.

Dziwnie się robi tym szydełkiem, ale jest dobrze wyprofilowane do dłoni, muszę się przyzwyczaić.
Moje motylki będą również podziękowaniem dla nauczycieli na koniec roku szkolnego.

Większe motylki będą również podziękowaniami.

Tak więc nie nudzi mi się absolutnie. A jeszcze robię życzenia w ramce 3d na Dzień Mamy.
Słonko świeci, jest pięknie, idę dziergać do ogrodu. Miłej niedzieli.

5 komentarzy:

  1. Dla mnie najbardziej stresującym momentem jest czekanie na reakcję osób, które mają być w posiadaniu robótek wykonanych przeze mnie ;) Ja wśród tych serduszek znalazłam swoich 3 faworytów (pierwsze filetowe i drugie i szóste zdjęcie ecru) - są po prostu cudowne <3 A Męża masz cudownego, że takie prezenty Ci robi :) Elu życzę Ci, abyś już niedługo znalazła to swoje idealne serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze stresuje, niby posyłam zdjęcie robótki po ukończeniu, ale w realu to zupełnie inaczej wygląda. A mąż, to skarb, zawsze mnie wspiera, doradza i obdarowuje. A w szukaniu idealnego serca najfajniejsze jest właśnie to poszukiwanie. Pozdrawiam Cię gorąco Iwonko. Buziaki

      Usuń
  2. Ja bym się bardzo dziwiła gdyby Twoje klientki nie były zachwycone wykonanymi przez Ciebie ozdobami. Są takie urocze i dopracowane w każdym szczególe :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trzeba się starać, rękodzielników wszędzie teraz pełno, więc trzeba Klienta zachęcić. A ja się cieszę, że moje Klientki wybrały właśnie mnie! Pozdrawiam

      Usuń