wtorek, 4 września 2012

włóczka Alise Diva


Zakupiłam taką oto włóczkę:
Bardzo miła w dotyku włóczka przypominająca bawełnę z połyskiem jedwabiu. Nadaje się na sweterki, bluzki, torebki, szale.

  • 100% Mikrofibra
  • 100 g || 350 m
  • Druty rozmiar 2.5-3.5 mm
  • Próbka: 30 oczek i 40 rzędów to 10 cm x 10 cm
  • Zalecane pranie w 30º
 Rzeczywiście przypomina bawełnę w dotyku. Nie mam pomysłu co z niej zrobić. Kupiłam dlatego, że zawiera wszystkie moje kolory i do wszystkiego pasuje. 
Podpatrzyłam u Bean sweter ogoniasty, ale nie pasowała mi próbka z ilością oczek i rozmiarem. Zaczynałam 4 razy z różnymi szydełkami i ilością oczek, w końcu zaczęłam z akrylu z Rumento. 


A oto mój ogoniasty - schemat od Bean (bardzo dziękuję), fajnie się robi.
 


1 komentarz:

  1. Dość specyficznie wygląda ta włóczka z tymi kolorami tęczy. Mi osobiście się podoba. Ciekaw jestem, czy jest możliwość zdobycia takich kolorów ale włóczki z alpaki https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-alpaki/2 bo z miłą chęcią bym na takiej popracował.

    OdpowiedzUsuń