niedziela, 19 listopada 2017

Serce za serce

Serducha, serca i serduszka zawładnęły mną totalnie. Małe, średnie i duże, wszystkie cudne i wszystkie chcę zrobić. Mam już w oknach i w kuchni na ścianie. Obdarowuję nimi Klientki o wielkim sercu czego dowodem jest posłane zdjęcie. Jest to kobieta "orkiestra" o wielkim sercu. Utrafiłam podświadomie w kolorystykę i dobrze, że nie czerwone. To pasuje idealnie.
Otrzymałam sporo zamówień, więc produkcja ruszyła, serduch i śnieżynki zapanowały w moim szydełkowym świecie.
Zrobiłam też serducha do okien w łazience, brązowe i ecru.

Powstało też kilka gwiazdek z beżowego kordonka w 2 nitki, co miało dać efekt sznurka.
Ciężko jest w łazience zdjęcie zrobić bo w dzień nie bardzo widać a i wieczorem też ciężko. W drogim oknie jest brązowe. Mają ok 20 cm wielkości, robione w 2 nitki z cienkiego kordonka.
Przez szalona produkcję zaniedbałam moja "aniołkową " firankę, ale dzisiaj mam zamiar nadrobić. Serducha gotowe, gwiazdki się suszą, więc mam chwilkę na swoje dziergadła. A firanki mam ponad połowę, więc już z górki.
Zamówionych nici mam 1,3 białych, 1,5 kg ecru, i 1 kg czerwonej. Można produkować, wymyślać i działać. Miłej niedzieli, ciepłej i "szydelkowej".


Jest 21.45 i firanki zostało mi 14 rzędów. Może kawa wypita o 18.00 zrobi swoje i skończę. Dobrej nocy.






10 komentarzy:

  1. "jednego serca tak mało, tak mało..." pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita! Widać, że w każdą pracę wkładasz całe swoje serce :D Bardzo podoba mi się serce z przedostatniego zdjęcia! Zawładnęło moje myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa.Zawsze jeśli cos robię to dobrze i z sercem albo wcale. Jeśli chcesz schemacik na serducho to napisz na FB to poślę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Do tej pory nie przepadałam za szydełkowymi serduszkami, ale Twoje są takie piękne! Zresztą gwiazdki i firanka również :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serca są wspaniałe i wciąż szukam nowych wzorów i przerabiam stare. Zanosi się na duuuużo serduszek, bo moje klientki je uwielbiają. Pozdrawiam Cie Kasiu.

      Usuń
  4. Piękne prace :) widzę moje ulubione śnieżynki, przez ostatnie dwa lata je robiłam, dopiero w tym roku zmieniłam wzór ;) Szykują się piękne dekoracje, do świąt jeszcze daleko, a już czuć klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nich, ale korcą mnie inne wzory. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niezwykle sprawnie idzie Ci praca, tyle piękna .....”obraz” z kwiatami w mój gust🙂Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały. Obraz to stara rama i firanka babcina. To dla mnie jak relikwia. Bo to ona nauczyła mnie kochać świat i rękodzieło. Pozdrawiam

      Usuń