niedziela, 26 listopada 2017

Magia śnieżynek

Nie będę oryginalna, gdyż wszędzie powstają szydełkowe gwiazdki i śnieżynki. Taki czas, magiczny czas. Jednakże choć wzory są takie same, to śnieżynki każdej rękodzielniczki są inne. Robimy je z włóczki, kordonka, nici i ze sznurka. Obserwuję na bieżąco i czerpię inspiracje. Każda z nas tworzy niepowtarzalne rzeczy wkładając serce i swój cenny czas. Ja już drugi tydzień mam pod znakiem śniegulinek. Zamówienia spływają, Klientki zadowolone. Serducha czerwone już u właścicielki czekają na premierę na choince.  Kolejne śnieżynki opuszczają moją pracownię. Przeważnie zamawiane są po 10 szt każdego wzoru. Robię 10 sztuk i już mi się nudzi wzór, robię następne innym wzorem i znów wracam do pierwotnego schematu.


Usztywniam "Ługą" i przypinam wykałaczkami do płyty styroduru. 

Najnowsze śnieżynki są czerwone, tak zażyczyła sobie Klientka.

Mam nadzieję, że niebawem się skończy śnieżynkowy szał, bo w kolejce czekają moje świąteczne serwetki.
Firanka z aniołem skończona i czeka na święta.
Czekają mnie jeszcze białe koronki do koszyków, bo aniołowa firanka jest bielutka. Chcę jeszcze zrobić poduszki świąteczne ze wzorem śnieżynki, co robiłam w zeszłym roku. Ale czy starczy czasu?
Miłej niedzieli.
Aha, serwetki mam już dwie, a nowa partia śniegulinek już się pręży i suszy.


9 komentarzy:

  1. Firanka jest urocza :) śnieżynki też śliczne. Do Świąt jeszcze trochę czasu zostało, a patrząc na Twoje tempo pracy to i serwetki powstaną i poduszki i nie zdziwię się jak jeszcze coś ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firanka z aniołkiem jest piękna <3 Ty już myślisz o zakończeniu śnieżynkowego szału, ja dopiero zaczynam, ale nie dla siebie, tylko do przedszkola dla Bąbla na kartkę świąteczną na konkurs :) Także szukam takich mini :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. jak znajde jakieś śniegulinki mini to Ci wyślę na Fcb. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Widzę Elu, że u Ciebie śnieżyca była na długo przed obecnym frontem :). Twoje śnieżynki są takie piękne, a u mnie tylko śnieg z deszczem :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że wywołam śnieżycę. A to dopiero począte. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jestem zauroczona Twoimi robotkami sa cudowne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cie gościć w moim śnieżynkowym świecie. Dziękuję za uznanie i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudowne śnieżynki!!! Jestem pełna podziwu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń