wtorek, 5 grudnia 2017

Nowe wyzwania

Nawet nie mam czasu pisać, tyle się dzieje, ale to bardzo dobrze, cieszę się, że są zamówienia, że Klientki zadowolone. wczoraj wysłałam w świat 40 śnieżynek i kolejne 40 zostały odebrane osobiście. Doszło kolejne zamówienie na serwety 2 szt 35x35 cm i bieżnik 35.105 cm. A ja wpadłam w panikę, nie mam już kordonka, zużył się na śnieżynki i ozdoby. Ale spokojnie wczoraj zamówiłam i dziś dostanę. Sporo czasu zabrało mi znalezienie wzoru pasującego do wymiarów, znów panika, a czas ucieka. Ale dałam radę, mam już serwety 2 szt i kawałek bieżnika, oczywiście bez obrobienia.
Próbowałam czerwonym kordonkiem i tak też powstaną serwetki dla mnie. Wzorek przyjemny i szybko się robi.

Zrobiłam też urokliwe gwiazdki, bardo popularne i niezwykle cudne.
I urzekające delikatne śnieżynki bardzo koronkowe. Zakochałam się w nich.
Powstały też czerwone serwetki świąteczne - 3 szt.
 Postanowiłam też zrobić ozdoby do okien takie zimowe. I tak powstały gwiazdy z 3 gwiazd o różnej wielkości.



W pracy zamówień sporo, jest co robić. Powstają równocześnie moje karty świąteczne w różnych stylach.




To cudowne szaro-koronkowe tło zachwyciło mnie zupełnie. Zrobiłam kilka kartek zmieniając bazę na grafitową lub srebrną i wszystkie cudne.

Kartki cieszą się dużym powodzeniem, wciąż dorabiam nowe. Klientki dostają też przy zamówieniach jako miły upominek.
Pozdrawiam cieplutko, na razie tyle na tyle.
Jest 22.00 a ja działam. Nici przyszły, jedna serweta skończona.
Zeżarło mi sporo czasu, bo robiłam według wzoru i na rogach mi się zwijało. Zdziwiłam się, bo zazwyczaj na rogach jest więcej słupków, żeby sie ładnie układało. Musiałam zrobić po swojemu, ale efekt mi się podoba.
Moja czerwona jeszcze bez falbanki.
Oczywiście to jeszcze wersja robocza nie wyprasowana.



4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę z Twoich sukcesów, bo naprawdę zasługują na docenienie :) Wykonujesz piękne prace które na pewno będą cieszyć wiele oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że tak szybko opuszczają pracownię, bo wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana tyle pięknych prac.Ja rok temu robiłam ozdobę z trzech gwiazdek na okno.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń