środa, 6 września 2017

Chyba idzie jesień

I ani się człowiek obejrzał, a tu jesień idzie, wystrojona w kolorowe liście, wiatr targa włosy, a deszcz łaskocze. Znów wieczory długie przy kominku z moim "koszem szczęścia" pełnym motków i gałganków.  Ale na rodzinnej imprezie pogoda się udała, pochmurnie było, ale nie padało. To najważniejsze. Uroczystość nad zalewem, piękne widoki. Można było wyjść i pospacerować.
A moja kreacja sprawdziła się wyśmienicie. Tylko zdjęcie zrobione, jak już kapelusz był zdjęty. Mąż miał popielatą koszulę i krawat z czerwonym motywem.
Zaniedbałam ostatnio robótki, 2 tygodnie nie robiłam nic, a teraz co zacznę, to nie takie, to mi się nie podoba.
Ale elementy wciąż rządzą, turkusowy czeka na wykończenie, a mnie wzięło na bluzeczkę różową, a właściwie fuksjową.

Zrobiłam jeden element i podoba mi się, więc zrobię sobie taką bluzeczkę. Fuksjowej włóczki sporo zostało, więc mogę rządzić.
Dzisiejsza stylizacja na fioletowo. dawno zrobiony kołowiec z naszyjnikiem w komplecie.



Fotograf - to oczywiście mój kochany mąż, stylista i doradca, zawsze ze mną, zawsze kochany. Lecę dziergać, miłego popołudnia.



7 komentarzy:

  1. Piękny Fioletowy komplet <3 A ja czasem też mam takie chwile, że chciałabym coś dziergać, ale nie mam weny (pomysłów nie brakuje), dlatego Tobie życzę szybkiego powrotu do świetnego dziergania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie masz weny? Głowa pełna pomysłów nic tylko działać. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta bluzeczka zapowiada się świetnie :). Kreacja imprezowa wypadła wspaniale, z kapeluszem było na pewno bardzo elegancko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka jest bardzo pracochłonna. Mam nadzieję, ze się nie zniechęcę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. fajny kołowiec i przepiękny wzór bluzki. Warto się pokusić o zrobienie takiego cuda. Trzymam kciuki i czekam na finisz:-)serdecznie pozdrawiam https://handmadeboni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć u mnie. Mm nadzieję, że zajrzysz ponownie. A Twój kardigan będzie mi się śnił po nocach. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne, oryginalne prace, odważne kolory ale dobrze Ci w nich 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń