sobota, 13 stycznia 2018

Motylowe...

Wiatr kołysze mirtem i cytryną,
śpiewa, by się mimozy nie bały.
Nad różą motyl przepłynął.
Nade mną aeroplan biały.

Motyl leci w dalekie strony.
Mija różę gorącą i ciemną.
Lotnik ślepy, lotnik szalony
przelatuje nade mną. 

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

Motyle i serduszka zawładnęły mną totalnie. Robię różne wzory i kolory. Małe średnie i duże. Cudownie zdobią wnętrze, dodają radości, a w domu, gdzie wisi serducho nie zabraknie nigdy miłości. 


Poprzednie serduszka małe i duże czerwone już pojechały w świat i dotarły do właścicielki. Niedługo Dzień Babci i Dziadka, potem Walentynki więc serca i motyle jak najbardziej na czasie. A poza tym zawsze mogą wisieć, praktycznie cały rok nadając wnętrzu charakteru. 

Ciągle buszuję w internecie w poszukiwaniu schematów na serducha i motyle. 
Białe są cudne choć i lawendowe skradły już serce. Jeszcze 3 serca się usztywniają, więc fotki będą potem. 
Kuszą mnie również serwety wiosenne w tulipany, cudny schemat znalazłam. Tylko kiedy? 
W pracy mam na tapecie zaproszenia ślubne, spore wyzwanie. 
Miłej soboty i niedzieli wszystkim. 

7 komentarzy:

  1. Cudowna wiosna się u Ciebie już rozgościła :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna, cieplejszy wieje wiatr! Wiosna, znów nam ubyło lat! Wiosna, wiosna w koło... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne motywy i bardzo wdzięczny temat. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylka też dziergałam, poleciał do mojej siostry na "Wyspy" - u mnie na blogu jest też wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne serduszka i motylki.Teski się już za wiosną.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motyle i serduszka! I do tego każdy inny wzorze i kolorze:) Super!

    Też ostatnio znalazłam cudowne schematy, na wiosenne serwetki, ale mam dokładnie ten sam problem- permanentny brak czasu! :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Brakuje mi ósmego dnia tygodnia na dzierganie. Pozdrawiam

      Usuń