środa, 24 stycznia 2018

W końcu coś innego

Pokończyłam serduchowo-motylowo-śnieżynkowe zamówienia i prawdę mówiąc nieco mi się przejadły. Muszę teraz coś innego zrobić.
Jeszcze latem zakupiłam 2 szpule pudrowego akrylu, coś tam zaczynałam, coś kombinowała, ale w końcu powstało coś innego, z innej włóczki a pudrowy czeka.

Od dłuższego czasu miałam ochotę na Wrap Romantic, bo tak się w oryginale nazywa.
I okazało się, że pudrowy się idealnie nadaje. Robi się go naokoło, a bazą są plecy robione w kawałku, potem dorabia się otwory łańcuszkiem i robi naokoło jak kołowiec. Niestety musiałam robić na "czuja" bo opis po angielsku niestety, tylko wzorek był rozrysowany.


Nawet mam korale pod kolor idealnie pudrowe, romanic boho ze wstążeczkami, cukier, lukier, miód i orzeszki. Żeby mnie tylko nie zemdliło. Tak więc zawzięłam się choć serwetka czerwona w tulipany czeka i kusi. Ale muszę odpocząć od kordonku i cienizny.
Na zaprzyjaźnionym blogu u Aureliamyszkaszara zobaczyłam cudną tulipanową serwetkę i muszę ją zrobić.
Taką właśnie czerwoną, jest cudowna i nie mogę się doczekać aż ją zrobię. Schemat mam i się podzielę:
W pracy królowały zaproszenia ślubne, Klientka dokładnie wiedział, czego chce, nawet kolor wstążki musiał być określony.

Powstała też na szybko karta na urodziny.
Pracuję nad kolekcją zaproszeń ślubnych "Garden" - czyli kwiatowe z szeroką wstążką,




To tyle na tyle by było z placu boju. Pozdrawiam i miłego dzionka życzę.

5 komentarzy:

  1. Tworzysz kolejny świetny sweterek, nie mogę się doczekać prezentacji na ludziu :D. Jestem pod wrażeniem zaproszeń, są piękne i oryginalne, a ta kokarda to wisienka na torcie. Dziękuję za schemat, serwetka jest wspaniała, na wiosnę idealna :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Sweter straaaasznie się ciągnie, robię i końca nie widać. Jutro będzie tydzień jak zaczęłam. Może skończę w weekend, bo już w głowie następne kiełkują. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny kolorek i ślicznie się zapowiada praca, ale ta serweta w tulipany jest przepiękna! Idealna do wielkanocnego koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna prezentacja, wzór na serwetkę zachowałam jest uroczy i wiosenny wiec jeśli pozwolisz wpisuje go na listę „Do zrobienia”. 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, rób na zdrowie. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń