niedziela, 28 stycznia 2018

Niedziela, yoga i szydełko.

W grudniu Iwonka z bloga szydelkowecudasie.blogspot.pe zaprosiła mnie do współpracy nad artykułem o cudownych właściwościach dziergania, czyli szydełkowanie jak joga dla umysłu. To było wyzwanie i choć z pewnością każda z nas doświadczyła cudownej mocy dziergania to warto to podkreślać, że ma właściwości terapeutyczne i dla ducha i dla ciała. Dziękuję Iwonko, to była przyjemność z Tobą współpracować.
Cały artykuł można przeczytać właśnie tu na blogu Iwonki
https://szydelkowecudasie.blogspot.com/2018/01/szydelkowanie-jest-jak-yoga.html?showComment=1517166720489#c3578299954562404156

Więc zgodnie z zaleceniami dziergam. Tydzień minął jak zaczęłam pudrowego potwora.

Ciągnie mi się i nudzi już, więc uległam przedwalentynkowemu szałowi na serducha. Powstały 2 ozdoby do okna - ale się suszą, serweta i dziś zaczęłam zazdrostkę.

 Robię z kordonka źmigrodzkiego, nie jest cienki, tex 240. Wychodzi bardzo rustykalnie o mocnej strukturze.
Niebawem trzeba będzie zmienić dekorację i aniołowa firanka kuchenna pójdzie do szuflady, więc coś trzeba powiesić nowego. Będzie więc sercowo, trochę kardiologicznie. Pogoda pod psem, to dzierganie poprawia nastrój. Pozdrawiam niedzielnie.

6 komentarzy:

  1. To ja dziękuję, że zgodziłaś się napisać artykuł ;) Na pewno jeszcze nie raz będziemy razem współpracować ;) No i się nie pomyliłam pisząc o Twojej prędkości dziergania - proszę, po tygodniu jaki efekt ;) No i Twoja umiejętność dzierganie czegoś w tzw międzyczasie - no tego zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za tak miłe słowa, nie spodziewałam się takiego odzewu. Koleżanki piszą do mnie, że bardzo się podobało. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę!!! Buziaki

      Usuń
  2. Serducho skradło moje ❤️ choć wszystkie Twoje prace są piękne i faktycznie jak pisze Iwonka robisz je w ekspresowym tempie. Piękna współpraca i praca. Serdecznie pozdrawiam Was obie. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia. Uwielbiam dziergać, dzięki temu udaje mi się zachować równowagę i higienę psychiczną. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam za szybkość dziergania sweterków, bluzeczek i innych ubrań! Mi coś do nich serce nie leży, ale są tak fajne, że musiałabym się zmusić. Na razie na drutach 1 sweter zrobiłam.. Super pudrowy potwór :))) i inne :)))

    OdpowiedzUsuń