niedziela, 11 lutego 2018

Przedsmak wiosny

Tradycją już jest, że zawsze w niedzielę piszę post. W domu remont, ale zamówienia zrobić trzeba. Walentynki tuż tuż, a wiosna nadejdzie nieuchronnie. W oknach zawiesiłam już serducha, a w zamówieniach już motyle i jajka.

Bo kto powiedział, że jajka muszą być białe? Lawendowy komplet mnie urzekł diametralnie. Miałam końcówkę metalizowanych nici i bałam się, że nie starczy. A Klientka chciała właśnie taki kolor. A czerwony? To taka moja wariacja z kordonka źmigrodzkiego. Jest przyjemny w dzierganiu, wydajny i ładny ma kolor. Z niego też powstała serduchowa serweta.
Tak mi się spodobała, że robię druga da siebie, bo uroku jej odmówić nie można. Dziergam między szmatą a odkurzaczem i modlę się, aby remont się skończył.Potem czeka mnie wielkie sprzątanie, ale to będzie już jak na święta. Walentynkowe zamówienia są gotowe.
Oj czerwono się zrobiło, ale widać jak różnią się zdjęcia robione rankiem a wieczorem.
Następne zamówienie jest klasyczne, białe i eleganckie.
Jest mi bardzo miło, bo Klientki polecają moje wyroby między sobą i dzięki temu mam ciągle co robić. Ciągle poszukuję  owych schematów na motyle i serduszka, lubię nowości i ten dreszczyk jak robię coś nowego, jak wyjdzie, czy się spodoba. Miłej niedzieli życzę.

11 komentarzy:

  1. Za oknem szaro buro i ponuro, to miło się patrzy na takie wesołe prace. Czerwono, walentynkowo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nowe posty wrzucam w niedzielę! :D Prace są cudne <3 Bardzo podoba mi się to duże walentynkowe serce :) No i motyle, ale to jeden z moich ulubionych szydełkowych motywów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności! Dzięki Tobie polubiłam motyw szydełkowych serduszek ;). Miłego tworzenia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam Kasiu na Twoje serduchowe cudeńka. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne prace, przedsmak wiosny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiosennie, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń