niedziela, 25 lutego 2018

Nowości, nowości

Trochę minęło od ostatniego posta, ale tak ten czas leci. Musiałam puścić po hibernacji - czyli odgrzebać się po remoncie. Ale jak mawiała moja babcia - :Jak nie masz czasu, to znajdź sobie jeszcze następne zajęcie". Tak też robię i powiem Wam - działa! W pracy zamówienie za zamówieniem, zaproszenia komunijne robię sobie.

Wymyślam też podziękowania dla gości, rodziców chrzestnych.

Zainspirowała mnie ramka, do której stłukłam szybkę i tak powstało podziękowanie 3D w dwóch wersjach.
Powstają też karty na I Komunię Świętą.

Dostałam też nie lada wyzwanie - karty na bierzmowanie na expres. Ale sprostałam wyzwaniu.
Powstały również nietypowe zaproszenia kubki - mojego pomysłu. Klient chciał coś innego niż wersja papierowa, a ja akurat projektowałam kubki i bez namysłu powiedziałam - kubki. I klient był zachwycony.

Ciągle poszukuję inspiracji na podziękowania  dla gości komunijnych, ślubnych i na chrzest. Spędziłam 2 dni w internecie i coś mnie olśniło, ale i tak nie jestem zadowolona.
Zrobiłam próbki, sukienka maleńka, motylek tyci, krzyżyk większy i serducho. Nawet fajnie wyszły. Jutro popytam klientów co o tym sądzą.
Pudrowy potwór na ukończeniu.

Robię rękawy, więc niewiele zostało. Odgrzebałam jeszcze ufoka co robiłam latem. Efekt mojej fascynacji elementami. Postanowiłam go skończyć.

Chciałam uzyskać efekt cieniowania jak w tych włóczkach "kokonkach" i myślę, że wyszło nieźle. Teraz cas na następne zajęcie nieprawdaż?
Miłej niedzieli wszystkim życzę.

8 komentarzy:

  1. W takim razie i ja chyba powinnam chwycić się za kolejne zajęcie :D Rzeczy, które tu pokazujesz są cudowne - no nie mam się do czego przyczepić ;) Kartki komunijne, zaproszenia, ubrania - nie wiem jak Ty to robisz? Zaproszenia w formie kubków - genialne! A jako podziękowanie dla gości komunijnych najbardziej podoba mi się krzyżyk - używałabym jako zakładki ;) Powtórzę się, ale zasługujesz na te słowa - chciałabym kiedyś osiągnąć taki poziom robótkowania jaki Ty posiadasz! Jak będziesz miała zbyt mało zadań - to zrób może jakiś ubraniowy kurs na żywo - zapisuję się jako pierwsza :D #dobrykomentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za taki słowa, wzruszyłam się naprawdę. Daleko mi do wysokiego poziomu, choć ciągle aspiruję i chciałabym, żeby moje prace były perfekcyjne. Ciągle poszukuję inspiracji i nowych technik. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak zwykle same wspaniałości :). Jednak przyznaję, że karty na bierzmowanie są mega fajne. Oddają charakter tej wspaniałej uroczystości, ale z takim lekkim przymrużeniem oka ;). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, nie wszystko w życiu musi być takie poważne. Powiem szczerze, że Klientka przyszła do mnie z taką grafiką, więc ja tylko "ubrałam" ją w odpowiednią formę, papier i tyle. Pozdrawiam Cię Kasiu, a Twoje jajo z "jajem"

      Usuń
  3. Za co się nie zabierzesz wychodzi super, kartki mnie oczarowały ...😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chcę, żeby były inne niż te wszystkie scrapkowe, z wykrojników. Wolę swoją własną technikę. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Witam serdecznie w ten zimny dzień tworzysz fantastyczne prace pięknie są dopieszczone i tworzone prosto z serca od razu to widać gdy patrzysz się na te małe dzieła sztuki pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnej soboty i oczywiście życzę mnóstwa z kreatywności w tworzeniu dalszych fantazyjnych prac


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Doceniam bardzo każde odwiedziny na moim blogu. Na bloga zajrzę z pewnością, lubię zaglądać co robią inni, to inspiruje do dalszych działań. Pozdrawiam

      Usuń