niedziela, 4 marca 2018

Nowe wyzwania

Czas biegnie, już marzec zawitał, choć bardzo zimowy. Temperatury w nocy sięgają -19 st. Śnieg skrzy się jak maleńkie brylanciki pokrywając wszystko wokół jak biżuterią. U mnie pracowicie, choć przecież robię to, co kocham, to jakbym nie pracowała. Powstają karty komunijne



Wykorzystuję tekturki wycięte przez męża laserowo. A za bazę służy papier eco craft, wygląda również jak tektura. Staram się, żeby moje prace były inne niż inne, żeby zwracały uwagę i były niepowtarzalne. Ciągle poszukuję inspiracji i nowych technik, rozwiązań i materiałów. 
Powstała karta na Dzień Kobiet zamówiona przez pewnego dżentelmena. Powstała w godzinę, bo dokładnie tyle miałam na wykonanie. 
Powstały też dwa nowe motyle


Od pewnego czasu kusiła mnie też sowa. Serducha w okach już nieco mi się opatrzyły. I z wiosną przydałoby się coś nowego. Zabierałam się do niej jak do jeża, ale prawdę mówiąc moje obawy były bezzasadne, bo robi się całkiem fajnie i prawie zrobiłam wczoraj dwie.
Wyszła spora, wysokość 36 cm, a rozpiętość skrzydeł 40 cm. Usztywniona w łudze schnie. Robiłam z kordonka bawełnianego tex 240 i mam w planach zrobić z cieńszego tex 220, będzie więc mniejsza.
Sporo osób odwiedza moją stronkę na FB i spodobały sie moje karty okolicznościowe. Pewna Pani zamówiła 4 szt - 3 szt ślubne a 1 szt komunijną.



Cieszę się z miłych komentarzy i zamówień, to miłe jak nasze prace się podobają. To bardzo mobilizuje i inspiruje. Dziękuję za miłe słowa. Zapraszam do mnie i miłej niedzieli życzę. 

4 komentarze:

  1. Od pewnego czasu, podziwiając Twoje piękne kartki, zaczęłam się zastanawiać czy byłabym w stanie coś podobnego stworzyć. Nie mówię o takich cudeńkach, ale prostej kartce chociażby na urodziny. Niestety, jak to mówią - to nie moja bajka :D. Pozostanę przy szydełku i drutach :D. Pozdrawiam Cię Elu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyle🦋 jak zwykle piękne choć sowa mile zaskakuje 🦉Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sowa - też mam na nią chrapkę ;) A kartki - cudowne <3 Mas taką wyobraźnię, że każda jest naprawdę wyjątkowa i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń