wtorek, 20 marca 2018

Permanentna szydełkowa euforia

Serduchom, ptaszkom i motylom końca nie ma. Bardzo się cieszę, że moje dziergolinki tak się podobają moim klientkom. Na fali są ptaszki, motyle i serducha.
Robiłam kiedyś to serducho ale w formie poduszeczki na igły dawno temu. Ale teraz odkryłam je na nowo w różnej formie i z różnych nici.


Powstały też różowe i złote, ale dopiero schną. Posypały sie zamówienia również na ptaszki.
Bardzo wdzięczny temat. powstają różowe, fioletowe i wrzosowe. A propos różowe, to zamówienie na karty i zaproszenia oraz serduszka już wysłane.
Powstały tez różowe motyle duże.

oraz w kolorze starego złota.
Spora część już wyleciała do swoich właścicielek. Mam nadzieję, że będą cieszyć oczy.
Dzisiejszy dzień pod znakiem zaproszeń komunijnych. Klientka nie chciała ze zdjęciem, by nie rozbudować próżności u młodej latorośli, ale za to z aniołkiem, bardzo dziewczęce.
Delikatnie ozdobione kwiatkiem i złotą wstążeczką.
W mojej sypialni też zagościł różowy motyl, bardzo pasuje do moich cotton ballsów.
Pojawią się jeszcze mniejsze, ale to już jak czas pozwoli. Miłego dzionka wszystkim i zapraszam do mnie. Zaglądajcie, komentujcie, krykujcie i oczywiście chwalcie!

8 komentarzy:

  1. Serduszka, motyle, ptaszki, karteczki - wszystkie są piękne i dopracowane. Podziwiam Cię Elu za tempo pracy :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, mąż się ze mnie śmieje, że jestem szybsza od overlocka. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak zwykle mistrzowskie prace. Prowokujesz tymi motylami i ptaszkami wiosnę może dzięki temu szybciej przyjdzie 🦋😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wiosna już tuż, tuż. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jak wiosennie i kolorowo! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o krytykę, to chyba nie da się z tej prośby wywiązać ;) Wszystkie rzeczy wykonane z wielką starannością, a te małe motylki chyba podbiją świat :) No i nie tylko klientkom się podobają Twoje dziergadełka - fanom również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miodzio na moje szydełkowe serducho. Cały czas się staram, uczę i dbam, aby moje dziergołki były starannie wykonane. Dziękuje moja fanko i pozdrawiam.

      Usuń